Велика сімка: нові чоловічі аромати
Осінь – час приміряти нові аромати і придивлятись подарунки з нагоди свят, що повільно, але впевнено наближаються. Vogue.ua вибирає запуски, які абсолютно точно варті уваги.

Знаменитий аромат з впізнаваними нотами кремнію, придуманий 2006 року парфумером і колишнім головним "носом" Hermes, Жаном-Клодом Еллена, через 12 років набуває нового звучання. Спадкоємиця Еллена, талановита Крістін Нажель, переформулювала композицію: змістила у ній цитрусові акценти і збагатила її нотою свіжого, зеленого ветівера. З новим ароматом буде цікаво познайомитися і фанатам Terre d'Hermès, і неофітам.

Енергійний месьє Лагерфельд активно розвиває власну парфумерну марку. Останній випуск – деревно-цитрусовий фужер. Він бадьоро стартує імбиром і гіркотою мандаринової шкірки, розкривається японським цитрусом юзу, і ще довго живе на шкірі текстурними деревними нотами, що відтіняють папірусом і мохом. "Я уявляла собі Bois de Yuzu як вибух свіжості, оду мужності", – розповідає автор композиції, парфумер Емілі Копперман.

Марка Initio випускає розкішні аромати, цінник на яких, як правило, вражає. Ціна виправдана як мінімум дорогоцінними компонентами у складі. Головний цього разу – удове дерево, справжня енергетична воронка, яка затягує з першого вдиху. Oud for Greatness містить найвищу концентрацію удового масла. Не для людей зі слабкими нервами.

Великий провокатор і темний лорд парфумерії Кіліан Хеннесі запустив нову парфумерну бомбу з промовистою назвою. Шкіра, ром і ветівер, збризнуті лаймом і присипані розтертим чорним перцем, – саме так малює видатний парфумер Альберто Морільяс ольфакторний профіль темного лорда. Страшнувато та красиво.

Знаменитий аромат Guerlain змінює упаковку – у такому вигляді він виходить у лімітованій серії. У складі композиції – поєднання троянди, праліне, ласих бобів тонка, шкіри, дерева і лайму. У міру відверто, щоб можна було носити його в особливих випадках; у міру елегатно, щоб поєднувати з костюмом. Тьєррі Вассер, головний парфумер Будинку Guerlain, абсолютно точно знає, що робить.

The One Grey об'єднав свіжі терпкуваті ноти кардамону і ветівера. За драйв і характер відповідають грейпфрут і лаванда, за італійське сибаритство – деревно-амброві ноти. Геометричний флакон сірого кольору – ідеальний компаньйон сучасного інтер'єру. А хто сказав, що підбирати аромат під декорації – заборонено?
The One Grey, Dolce & Gabbana
Armani Code A-List обігрує тему знаменитостей, які вибирають гучні, сміливі аромати. Цей пахне чудовою сумішшю бергамота, лаванди і абсолю бобів тонка. Абсолютно точно не для буднів, і не для спортзалу. Абсолютно точно не для сором'язливих молодих людей.
