До VOGUE UKRAINE WELLNESS DAY залишилось:
5днiв06годин43хвилини12секунд

7 парфумів, які науково створені для впевненості в собі

У центрі цих композицій — ідея вільної, багатогранної та впевненої у собі жіночності, яка і стане основним мотивом літніх парфумів.



Колись Rive Gauche від Yves Saint Laurent був заявлений як "це не парфуми для тих, хто зникає", а ще Femme від Rochas, що з 50-х років оспівує незалежність, і ось нещодавно — культовий Girls can do anything від Zadig & Voltaire. Після хвилі нейтральних ароматів з’являються нові, які втілюють безкомпромісну впевнену жіночність у гармонії зі змінами в суспільстві.

"Парфум — це інструмент звільнення, що допомагає наважитись, визначитись, сміливо заявити про свою унікальність. Наукові дослідження показали, що 75% емоцій запускаються саме запахами. Тож, так, аромат справді може зробити нас сильнішими і впевненішими", – пояснює Арно Ґюґенбюль, маркетинг-директор Fine Fragrance у Givaudan.

Сьогодні ідея "підкреслення внутрішньої сили" закладається ще на етапі створення ароматичної піраміди. Згідно з каталогом ароматичних інгредієнтів Albert Vieille, кедр, жасмин і неролі дарують відчуття впевненості й сміливості, тоді як імбир, мирра й іланг-іланг сприяють розслабленню. "Щоб гарантувати емоційний вплив парфуму, потрібно використовувати також нейронаукові інструменти. Не можна просто поєднувати сировину з конкретним настроєм. Саме взаємодія інгредієнтів у цілісній композиції викликає емоції", – пояснює Арно Ґюґенбюль.

Спеціалісти Givaudan (швейцарська компанія, один зі світових лідерів у виробництві ароматів), за допомогою технології MoodScentz+ виділили 15 основних категорій емоцій. Серед них є і категорія "впевненість", яка охоплює почуття мотивації, сили та натхнення. Цитрусові дарують енергію та підйом, деревні ноти створюють відчуття ґрунтовності, а спеції заряджають рухатися вперед. Арно Ґюґенбюль підсумовує: "Білі квіти часто випромінюють силу жіночності, що чудово поєднується з концепцією "внутрішньої сили".

Реклама.


Ось 7 ароматів, що створені для відчуття впевненості у собі:



Prada Paradoxe Intense

Цей контрастний аромат вшановує всі грані жіночності — сильні та ніжні. Неролі випромінює м’якість, жасмин захоплює почуття, а ваніль фіналізує композицію.

Divine, Jean Paul Gaultier


Jean Paul Gaultier давно святкує жіночність. Після Classique з’явився перший "морський гурманський" аромат. Це букет білих квітів з морською свіжістю у культовому флаконі.

Libre Platine, Yves Saint Laurent


На створення Libre пішло 7 років. Тепла квітка апельсина поєднується з "льодовими" альдегідами й свіжою білою лавандою. Ця композиція стимулює та захоплює.

Fame Parfum, Rabanne


Тріо парфумерів створило новий аромат, натхненний вільною та незалежною парижанкою. Інгредієнти: ладана, жасмин і мускус викручені до максимуму.

Sì Eau de Parfum Intense, Giorgio Armani


У новій кампанії Sì об’єдналися сильні жінки. Густий нектар чорної смородини та ніжна ваніль символізують можливість сказати "так" безмежній власній багатогранності.

Téméraire, La Collection Particulière, Givenchy


Тубероза, ірис і жасмин — зіркове тріо цього аромату, підсилене загадковим "чорнильним" акордом і спеціями. Сенсуальний і безстрашний дотик впевненості.

Portrait of a Lady, Editions de Parfums Frédéric Malle


Турецька троянда, найжіночніша квітка, домінує у Portrait of a Lady. Вона м’яко доповнена іскристою малиною та вишуканими деревними нотами. Запах, що запам’ятовується назавжди.

За матеріалами: Vogue.fr

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.