До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Усі секрети створення міні-фільму Chance Eau Vive

Дім Chanel – не з тих, хто все тримає за сімома замками. Марка випустила новий четвертий аромат з родини Chance – Eau Vive з грейпфрутовою ноткою гіркоти, жасмином, білим мускусом, ветивером і кедром – і надала можливість побувати на знімальному майданчику, де творили новий парфумерний ролик.

Рекламна кампанія Chance Eau Vive побудована на алегорії. Події міні-фільму відбуваються в уявному боулінгу. Головний герой – це, як завжди, флакон аромату. Якщо у попередніх роликах дівчата ним жонглювали, то цього разу флакон перетворюється в кулю для боулінгу. За сюжетом молода дівчина, яка прагне потрапити в жіночий клуб повинна довести трьом іншим дівчатам (трьом попереднім ароматам), що гідна стати новою учасницею.

Реклама

Отримавши свій шанс, жінка виходить на доріжку, вибиває страйк і перемагає. Грайливий і азартний ролик створений майстром візуальної метафори и телевізійної реклами Жаном-Полем Гудом. Він відомий не тільки своїми легендарними міні-фільмами CHANEL (L'égoiste и Сoco), Kenzo, Guerlain, Vionnet і Shiseido, але й знімками Наомі Кембелл, яка біжить поруч з гепардом, епатажними і гумористичними портретами Аззедіна Аллаї, Валентино Гаравані і Карла Лагерфельда, а також культовими фотографіями Грейс Джонс, з якою режисера пов’язували ще й довгі роки кохання.

Жан-Поль ГудЖан-Поль Гуд

У двох закадрових відеороликах Жан-Поль Гуд дав детальне інтервю Дому Chanel, розкривши усі таємниці рекламної кампанії аромату: в першому розповів про те, як обирав концепцію зйомки і про те, що спільного між боулінгом і балетом, а в другому провів екскурсію по знімальному майданчику Chanel.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.