Акценти: б'юті-образи на показі Tom Ford весна-літо 2019
У Нью-Йорку стартував Тиждень моди весна-літо 2019. На показі Tom Ford моделі продемонстрували макіяж з акцентом на очі, а в Instagram-акаунті бренду @tomforbeauty паралельно демонстрували косметику, яку хочеться купити негайно. Принцип 'See now – buy now' успішно реалізувався в б'юті.
Прикриті голови, зібране в пучки волосся, величезні, в півобличчя очі, підведені димчасто-золотим – це очевидна алюзія на цнотливі б'юті-образи ближнього Сходу. Хоча заявлені референси – епоха 20-х років минулого століття і серіал "Вавилон Берлін" (саундтрек з нього став музичним супроводом шоу).
У макіяжі використовували не тільки вже відомі б'юті-засоби (як "четвірка" тіней Eye Color Quad №01 Golden Mink), але і нові продукти.
У Instagram-акаунті @tomfordbeauty показали і новинку сезону, компактний кушон. Його продажі вже стартували в США, в Європі він повинен з'явитися ближче до зими. У нього SPF 45 і гама з восьми відтінків.
Для макіяжу губ візажисти Tom Ford Beauty використовували помаду з нової лінії Boys & Girls. Назви відтінків придумував сам Том Форд (дав їм імена людей, які його надихають). На показі використовували №29 Ava, теплий "крем".
У макіяжі очей візажисти не обмежилися коричнево-золотистою гамою. Вони також використовували мерехтливі бордові відтінки, які розтушовували на повіці майже до брів і скронь. Колір при цьому був насиченим і яскравим.
Лінію росту вій промальовували ретельно – щоб підкреслити характер моделей. Серед них, до речі, помітили Кайю Гербер, Кріс Грікайте, Вітторію Черетті, Бріджит Кос і Міку Арганараз.
Закривала шоу Джіджі Хадід. Більше б'юті-образів з показу Tom Ford SS19 дивіться в галереї:
Instagram: @vogueua_beauty