Український бренд Re[Sens] презентував новий підхід до догляду за шкірою
Re[Sens], перший український sustainable-бренд професійної косметики, відзначив свою річницю у форматі двох знакових подій: камерного прес-бранчу в Києві та висадки алеї дерев у Київській області.
23 вересня ресторан "Канапа" став місцем зустрічі журналістів провідних глянців, інфлюенсерів і косметологів, яких Re[Sens] запросив на натхненний прес-бранч.

Засновниці бренду Юлія Полякова, Ольга Гужик та Юлія Гагаріна поділилися своєю філософією slow is the new smart і представили формульні інновації: екзосоми як новий інструмент клітинної комунікації, microbiome-friendly консервацію, інтелектуальні пілінги 2.0 та очищення на основі амінокислот.

Юлія Полякова
У центрі уваги не боротьба зі зморшками, а подолання запалення як головного тригера старіння.
Менш ніж за рік Re[Sens] вийшов на п’ять міжнародних ринків, отримав престижні нагороди Innovation Award 2025 у Лондоні, Green Award у Парижі та номінацію на The Aesthetics Awards.

25 вересня святкування продовжилося у селі Требухів на Київщині. У партнерстві з благодійним проєктом Mama Plant a Tree Re[Sens] висадив алею з 50 дерев, символічно поєднавши ідеї сталого розвитку, екологічної відповідальності та краси. Цей крок став продовженням спільної ініціативи: за рік бренду та проєкту вдалося висадити понад 400 дерев.

Ольга Гужик та Юлія Полякова
Тепла атмосфера, розмови про майбутнє української косметології та дегустація авторського десерту (морозива з білих грибів, що відсилало до біорозкладної упаковки з міцелію) підкреслили філософію Re[Sens]: гармонія з природою та створення нових глобальних стандартів краси.

Re[Sens] довів, що українські бренди здатні не лише виходити на світову арену, а й формувати нову біологію краси, залишаючись вірними своїм цінностям і культурному корінню.
Читайте також
Справжня шкіра без ін'єкцій: як Ґвінет Пелтроу змінює уявлення про красу і вік
"Ти не зобов’язана старіти так, як твоя мама": 5 звичок, які радить експерт із клітинної енергії
Що буде, якщо відмовитися від ботоксу
Сяйво в холодну пору: чому ретинол стає must-have сезону