КУПИТИ КВИТКИ

Нищівна краса: нова помада Guerlain Rouge G

Guerlain випустив помаду Rouge G, в якій втілені всі коди Будинку з 190-річною історією.

Реклама.

Текст: Олена Пономаренко

30 відтінків, 15 металевих кейсів з вбудованим дзеркалом. Число комбінацій – 450, тільки і вибирай. На футлярі можна викарбувати хоч ім'я і прізвище, хоч адресу Instagram-сторінки. Звичайно, це реверанс у бік нарцисизму і персоналізації, зведених в культ, – таке звернення до его покупця вдаряє точно в ціль.

Guerlain багато придумував першим, чи то кульки Météorites, які визначили моду на хайлайтери і стробінг три десятки років тому, чи бронзери Terracotta, що стали популярними задовго до появи тренда на контурінг. З помадами теж не минуло без революцій. До 1870 року, незважаючи на вплив головної it-girl Франції, Марії-Антуанетти, макіяж вважався прерогативою актрис і танцівниць. Тим більше що нафарбувати губи можна було, тільки знявши рукавички: всі помади випускали у формі бальзамів. Еме Герлен, син засновника марки, що паралельно розвивав свічковий бізнес, завдяки раптовому осяянню, додав фарбувальний пігмент у віск. Потім відлив маленький, розміром з свічку для торта, стік – і вийшла помада в тому вигляді, у якому її знають зараз. Її уклали в футляр, дали ім'я Ne m'Oubliez Pas ( "Не забувай мене") – і підірвали ринок. Дівчата з хороших сімей, куртизанки, шановні матері сімейств – фарбувати губи почали всі.

2009 року креативний директор Будинку Олів'є Ешодмезон, який прославився роботами з Гі Бурденом, Гельмутом Ньютоном і Хорстом П. Хорстом, вирішив, що помада варта статусу коштовності. І не почав займатися дрібницями – вирушив на Вандомську площу до ювеліра з інженерним підходом Лоренцу Боймера. Той придумав механізм з 17 деталей (звичайну помаду збирають з чотирьох). З'явився тюбик-куля: вбудоване подвійне дзеркало, металевий корпус. Нищівно красиво.

Олів'є Ешодмезон знається на красі. Він створював образи для членів британської королівської сім'ї, для Ромі Шнайдера, Грейс Келлі, Твіггі, Жаклін Кеннеді і Наталії Водянової, яка багато років залишається музою Guerlain. Це він, працюючи з Юбером де Живанши, запустив лінію макіяжу Givenchy. І він непохитно впевнений, що помада – головний інструмент макіяжу. "Звичайно, тон – це святе, основа основ...

Але саме губи створюють весь образ. Помада – інструмент, що допомагає перетворитися, але одночасно – іграшка, яка перетворює свою власницю в п'ятирічну дівчинку, скільки б років їй насправді не було".

2018-го Ешодмезон вирішив, що немає межі досконалості. Rouge G збагатили гіалуроновою кислотою, олією жожоба і манго, щоб вона могла розгладжувати, живити і зволожувати губи. Оновили формулу за допомогою пігментів останнього покоління і підсилювачів яскравості – і випустили три десятки нових відтінків: крім класичних – синій, зелений і жовтий.

Всіх їх виробляють за новітніми стандартами на заводі La Rouch неподалік від Парижа. Футляри – від строгих і лаконічних – до лялькових, прикрашених квітковим принтом, – плід співпраці Ешодмезона і Боймера.

Без історичних референсів не обійшлося: дизайн футлярів Neo-Gothic і Minimal Chic апелює до мармурової обробки бутіка Guerlain на Єлисейських Полях, яка залишається незмінною з 1913 року.

На презентації в Маре серед ковпачків і помад можна було спробувати знайти ідеальну комбінацію. Інсайдери були в захваті і шуміли як діти – так, що вийшов сам Олів'є Ешодмезон. З сяючими очима, він поспостерігав за суєтою, задоволено кивнув – і через мить зник. Можна посперечатися: він знову щось задумав.

Як минула презентація, можна подивитися тут.

<b>презентация помад герлен</b>

Instagram: @vogueua_beauty

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.