До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Спа-прибирання: як перетворити рутину на задоволення

Лосьйони для меблів, аромаспреї для варильної плити, скраби для посуду, парфумовані засоби для прання – люксові бренди краси створюють лінійки розкішних засобів для прибирання з натуральними інгредієнтами, ефірними оліями та вишукані багаторазові пляшки, які хочеться виставляти в Instagram, а не під кухонну мийку

Фото: архів VOGUE

Наприкінці довгого дня я всамітнююся у ванній, щоб зняти макіяж і підготувати шкіру до сну: очищую її у два етапи, розпилюю есенцію, наношу кілька сироваток, крем для шкіри навколо очей і щедрий шар зволожувального крему. Вимикаю світло у ванній та йду на кухню. Спершу протираю там стільниці, потім чищу варильну поверхню, наливаю в раковину засіб для дезінфекції з ароматом парфуму, а двері протираю антибактеріальним спреєм з ефірними оліями, щоб наступного ранку на кухні приємно пахло. Я не роблю це щодня, але більшість днів проходять приблизно так.

Реклама

Я не єдина, хто наполегливо стирає межу між доглядом за собою та домом. "Моя рутина хатніх справ – це продовження моєї beauty-рутини", – каже Лора Маунтфорд (@LauraCleanaholic), блогерка, яка ділиться методами прибирання зі своїми 170 тисячами підписників в Instagram. "Я вважаю, що використання продуктів, які не тільки добре чистять, а й чудово пахнуть, допомагають насолоджуватися процесом. Якщо я почуваюся пригніченою, процес приведення дому до ладу дає мені змогу зосередитися та бути продуктивною. Мені подобається випробовувати нові засоби для прибирання й прання, так само як і відкривати нові косметичні продукти".

Період локдаунів (а в Україні – війна та втрата дому – буквальна або через переїзд. – Ред.) багатьох з нас надихнув по-новому організувати домашній простір та ретельно перевірити кожен його закуток – це допомогло віднайти комфорт у світі, який, здавалося, дедалі більше виходив з-під контролю. У нас з’явилося більше вільного часу, тому домашні косметичні процедури пройшли шлях від базових кроків до складних ритуалів, які дбають не тільки про шкіру, а й гармонізують, водночас цікавість до прибирання виросла від буденного вологого протирання поверхонь до пошуку натуральних інгредієнтів і заспокійливих мийних засобів на основі ефірних олій та ароматизаторів для створення настрою й свіжості.

"Люди шукають способів поліпшення відчуття добробуту", – пояснює Анна Тіл, генеральна директорка бренду краси та здоров’я Aromatherapy Associates, який одним з перших створив лінійку розкішних засобів для прибирання. "Співпрацюючи з The Laundress, ми мали спільне бажання створити продукт, який би допоміг перетворити буденні справи на терапевтичний ритуал". Так з’явилася лінійка засобів для чищення Aromatherapy Associates з їхніми найкращими ароматами. Тепер можна не тільки прийняти душ або ванну з олійкою Deep Relax Bath & Shower Oil, а й лягти спати на простирадла, випрані з фірмовим засобом Deep Relax Signature Detergent. Особливо популярний набір Laundress Support Breathe Cleaning Kit, що містить гель для миття посуду й засоби для чищення поверхонь з ефірними оліями чайного дерева, м’яти та евкаліпта в компонентному складі.

Diptyque – це найновіший бренд ароматів класу люкс, що зробив стрибок у сфері домашнього догляду. Його колекція La Droguerie описується як "запрошення дбати про затишок у домі, поєднуючи красу з користю, а чуттєву насолоду з повагою до навкілля". Колекція містить засіб для чищення кухонних поверхонь з оцтом, що ніжно пахне лавандою, кедром та листям фігового дерева, рідину для миття посуду з ароматом квітів апельсина, і бальзам з бджолиним воском для догляду за дерев’яними та шкіряними меблями.

"Ароматизація будинку повністю змінює настрій і атмосферу – це ще один спосіб вираження індивідуальності й того, як ви почуваєтеся в моменті. Це схоже на вибір вбрання та макіяжу до певної події", – пояснює Аманда Морган, директорка Diptyque у Великій Британії. – "Сьогодні, як ніколи раніше, турбота про домашній затишок стала пріоритетом і джерелом добробуту".

Багато брендів об’єднує те, що ми найбільше любимо в процедурах краси, – вишукані аромати, естетське паковання та відчуття ритуалу – з нехитрими інгредієнтами натурального походження та ефірними оліями. Такий бренд, як Purdy & Fig, працює з ефірними оліями, багаторазовими флаконами та формулами, які ви розливаєте вдома самостійно. Бестселер бренду – концентрат універсального засобу для миття Counter Clean з вибором ароматів, що постачається з пляшкою для розведення водою з-під крана. Colt & Willow свій асортимент мийних засобів – бальзамів, скрабів та спреїв – описує як "косметичні продукти для дому". Флакони з темного скла, гідні Instagram, вимагають, щоб їх гордо демонстрували, а не ховали під раковиною. Бестселер бренду – універсальний очищувач Geranium Leaf, що наповнює дім запахом безтурботності.

Аромати розкішної лінійки засобів для прибирання дому від Kinfill з ефірними оліями неролі, ірису, пачулі та ветиверу без перебільшення звучать, як вишукані парфуми. Відмінність лише в тому, що наносити їх треба не на зап’ястки чи волосся, а на поверхні кухні чи меблів. Формули продаються у вигляді есенцій по 10 мл, які перед використанням переливають у розкішну пляшку з італійського скла з пульверизатором і розбавляють водою.

Есенція та багаторазова пляшка для прибирання, Kinfill

Безводні формули – новий тренд у сфері догляду за будинками класу "люкс". Вся продукція компанії Homethings відповідає цьому стандарту – спреї для поверхонь або засоби для миття підлоги вони продають у таблетках, які перед використанням треба змішати з водою. Kinn's Refill Revolution пропонують концентрати для прибирання дому, виготовлені з ефірних олій, у скляних пляшечках по 30 мл. Тим часом Spruce, як і багато інших брендів, розробляє формули з огляду на мікробіому кишківника. Вони уникають хімічних речовин, які, як вважається, руйнують корисні бактерії в кишківнику, і натомість поєднують м’які інгредієнти та ефірні олії в безводному порошку.

Завдяки Саллі Г’юз, засновниці та генеральній директорці Kair, розкішний догляд отримують не лише кухня та ванні кімнати. Саллі залишила успішну кар’єру у світі моди, щоб запустити лінійку високоякісних засобів для прання. Її мета – заохотити людей купувати менше одягу й натомість дбайливо доглядати за тими речами, які вже є. Її засоби для прання, кондиціонери для тканин та аромаспреї для одягу й постільної білизни, справді виняткові. "Прання – це універсальний людський досвід – і ольфакторний, і чуттєвий. Тому для мене від самого початку було важливо, щоб аромати Kair були вишуканими – з верхніми, середніми та базовими нотами, – говорить вона. – Запах одягу формує перший шар нашої загальної ароматичної ідентичності й заслуговує на щось настільки ж витончене, як і традиційний парфум – особливо тому, що він цілком може бути єдиним ароматом, якщо ви не носите ніякого іншого". І з цим викликом Г’юз, безумовно, впоралася: її бленд ефірних олій кедрового дерева, амбри й ірису створює ідеальне тло для будь-якого деревного або зеленого парфуму, який можна вибрати для розпилення на шкіру.

Засіб для прання Cedarwood, Amber & Iris Signature Clothing Wash, Kair

Текст: Suzanne Scott
За матеріалами www.vogue.co.uk

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.