Б'юті-події весни: нові засоби, візити парфумерів і наукові відкриття
Перший в історії Chanel Beauty Day у Києві, візит Кіліана Хеннесі, екологічна ініціатива Yves Rocher, старт продажів ароматів Replica Maison Margiela і ще безліч цікавого. Б'юті-редактор Vogue, Олена Пономаренко, розповідає про найважливіші б'юті-події весни.
Вперше в історії Chanel зібрав журналістів і блогерів в Києві. Заради цього створили Chanel beauty space – з бібліотекою, зоною reception і безліччю залів, присвячених догляду за шкірою, ароматів, макіяжу. Пресі представили лінію абсолютно нових освіжаючих ароматів Les Eaux de Chanel, елегантний спрей для тіла і крем для рук №5 L'Eau, колекцію макіяжу Les Beiges в теплих тонах, круїзну колекцію макіяжу, маску і есенцію із серії Hydra Beauty (замість аплікатора у маски – "пелюстка" камелії), аромат Coco Eau de Parfum Intense. Деталі ще одного гучного запуску – поки під ембарго. Слідкуйте за публікаціями.
Новий Loewe Origami просто ідеальний для спекотних днів: свіжість розмарину, смолиста терпкість деревної амбри, металеві ноти амбри, прохолода ветівера, аніс, кардамон, лаванда і цитрусові.
З нагоди запуску марка влаштувала майстер-клас з орігамі, на якому можна було навчитися робити фігурки з паперу.
У Sanahunt відбувся прес-бранч французького бренду EviDenS de Beauté з презентацією нової лінії засобів по догляду за молодою шкірою Sakura. Представив колекцію засновник марки EviDenS de Beauté, Шарль-Едуард. У складі засобів лінії – екстракт сакури, який відповідає за зволоження і сяйво, фірмовий потрійний колаген, який оновлює клітини і захищає від зовнішніх впливів, сік гінкго білоба, який запобігає першим ознакам старіння, і вода Eau de la Foux, яка заспокоює і насичує мікроелементами .
Щоб представити нові засоби Novexpert, до Києва приїхав співзасновник бренду, Сиріл Телінж. Він розповідав про те, що людей з чутливою шкірою стає все більше. Одна з причин в тому, що кількість хімічних компонентів, які людина щодня наносить на шкіру, перевищує 500. Хорошим рішенням може бути розумна мінімізація догляду – і використання органічних засобів. На відміну від хімічних компонентів, які не просто проникають в епідерміс, а потрапляють в кров і лімфу (залишки деяких знаходять в материнському молоці), органічні компоненти – повністю біорозкладні. Сиріл представив нові засоби Novexpert: Magnesium Mist і Velvety Scrub Hydro-Biotic.
Firming Mask створена, щоб працювати вночі, коли шкіра трудиться над відновленням. Вона допомагає розгладити і відживити шкіру, не містить силіконів і парабенів (що, загалом, типово для всіх засобів марки), повертає шкірі щільність і молодість. У ній – два головних активних інгредієнта: екстракт насіння гібіскуса, квітки, яка на ніч змикає свої пелюстки, і екстракт листя імбиру, що здатне розгладити лінії зневоднення і перші зморшки. Цікаво, що листя імбиру збирають в одній з в'єтнамських провінцій, залучають до цього місцевих мешканок.
Фонд Yves Rocher під егідою Інституту Франції в рамках проекту "Озеленимо планету разом" висадив 100 000 дерев в Народицькому районі Житомирської області (біля с. Славенщина). Глобальна мета програми – висадка 100 мільйонів дерев по всьому світу до кінця 2020 року. Посадити дерево – це захистити водні ресурси, очистити повітря від забруднень, надати притулок багатьом видам тварин, зупинити вітрову ерозію ґрунту, запобігти опустелюванню, а, отже, – зберегти екосистему планети. Україна приєдналася до проекту 2012 року. З тих пір завдяки Фонду в Україні вже було висаджено 200 тисяч дерев у Львівській та 206,4 тисяч – в Житомирській областях.
5 квітня в Україну приїхав спадкоємець легендарної коньячної імперії і творець бренду Kilian, Кіліан Хеннессі. На честь відкриття першого бутіка Kilian в Україні (восьмого за рахунком у світі), він представив банну лінію засобів марки, нові аромати з колекції Miami Vice, а також аромати в кришталевих карафах ємністю 650 мл, натхнених графинами для коньяку. Цього року бренд Kilian святкує 10-річний ювілей.
У квітні в Brocard Niche Bar в БЦ "Леонардо" з'явилися аромати Maison Margiela. Представили дві колекції: "Спогади" (10 ароматів Replica в концентрації "туалетна вода") і "Фантазії" (4 аромати в концентрації "парфумована вода"). Всі вони ексклюзивно представлені в мережі Brocard: в ТЦ "Арена Сіті" і Brocard Niche Bar.
Instagram: @vogueua_beauty