Поза часом: легендарні б'юті-продукти

Є б'юті-засоби, які забувають швидше, ніж розкуповують до кінця, а є ті, яким судилося увійти в історію і бути перевиданими знову і знову. Vogue.ua вибрав легендарні б'юті-продукти, які люблять мільйони.

1. Рідкий лайнер для очей з потрійним аплікатором Clarins 3-Dot Liner головна прем'єра колекції Ombre Minerale. Твердий маркер-тризуб легко, швидко, а головне акуратно промальовує краї очей на відміну від багатьох підводок, фломастерів та лайнерів. Особливої вправності не потрібно, головне точково торкатись повік біля коріння вій, щоб вони стали густішими, насиченими і чорнішими. Малювати класичні стрілки маркером можна двома шляхами точковим, тобто пройтись по всьому краю вій два-три рази, або ж провести суцільну лінію, у кого не тремтить рука. Основний плюс підводки вона моментально сохне і тримається протягом дня.

2. Помада MAC. Саме цей продукт зробив бренд знаменитим. Стійкі і оксамитові помади полюбили знаменитості і it-girls усього світу від Києва до Нью-Йорка. Незаперечна перевага помад MAC величезна палітра кольорів, яка налічує понад півтора десятка тонів. Наприклад, ідеальний відтінок червоного, рожевого, винного або коричневого для себе підберуть дівчата з будь-яким кольором волосся, шкіри, очей і колірними перевагами в гардеробі. А про унікальний відтінок Ruby Woo, який здатний візуально відбілити зуби, мріє чи не кожна цей колір прикрасить будь-який наряд. Один з недавніх орієнтирів модель Лілі Олдрідж в рожевій сукні Roland Mouret. Останні кілька років у світових модниць з'явився ще один предмет бажання колекції макіяжу, створені спільно з зірками, наприклад, Ріанною, Келлі Озборн і Ритою Ора.

3. Метеорити Guerlain з приємним ароматом фіалки легендарний продукт марки і предмет колекціонування справжніх фанів краси. Це не хайлайтер і не шиммер, а мерехтлива пудра в різнокольорових кульках, яку багато марок марно намагалися відтворити. Але метеоритам Guerlain вдалося випередити свій час: вони винайдені 1987 року, але до цих пір ця розробка вважається революційною. За мірками сучасного масового виробництва спресовані перлини створюють унікальним методом: до ідеальної форми кульки доводять вручну, а перед упаковкою кожен відтінок зважують на вагах для ідеального співвідношення кольорів. При змішуванні метеорити врівноважують один одного і покривають обличчя тонкою пудровою вуаллю: шкіра набуває свіжості, випещеності і матовості з м'яким шляхетним світінням.

4. Крем 8 Hour Cream Skin Protectant Elizabeth Arden мультитаскер серед засобів по догляду. Він фаворит Ольги Куриленко: актриса завжди його носить в косметичці. Культовий крем Elizabeth Arden створений 1930 року і виконує вісім завдань одночасно. По-перше, зволожує і заспокоює обвітрену і почервонілу шкіру обличчя. По-друге, замінює блиск для губ, щік або повік. По-третє, це стайлінг для брів він підкреслить їх форму і контур. По-четверте, 8 Hour стане альтернативою зволожуючого крему для рук і кутикули. По-п'яте, він підходить і для догляду за шкірою стоп робить п'яти м'якими і гладкими. Крім того, в Elizabeth Arden його рекомендують використовувати після засмаги або гоління, щоб зменшити роздратування і зробити шкіру гладкою, а ще як екстренний аптечний засіб щоб швидко загоїти подряпини і опіки. Формула крему проста, але ефективна. Вазелінове масло і ланолін створюють на шкірі зволожуючу плівку, касторова і кукурудзяна олії пом'якшують і живлять, а вітамін Е токоферол згладжує шрами і прискорює загоєння ран.

5. Екстраординарна олійка для волосся Elseve L'Oreal Paris ще один універсальний засіб. Серед відомих олійок для волосся еліксири L'Oreal заслужили звання найкращих засобів для реабілітації. Не дарма одна з них, Mythic Oil, в пошані у моделі Ірини Кравченко: її волосся часто сушать, випрямляють чи укладають. Але на відміну від Mythic Oil, склад олійки Elseve більш насичений: в ньому шість квіткових олій, які перетворюють волосся в шовкові нитки і не обтяжують його. Фахівці L'Oreal пропонують безліч способів застосування Elseve: 1) як зволожуючу маску; 2) перед миттям голови за десять хвилин до нанесення шампуню; 3) на вологе волосся після миття; 4) перед виходом на вулицю, щоб захистити його від сухості 5) і перед укладкою для блиску і м'якості волосся.

6. Лак Dior. Кілька років тому бренд Dior випустив нові гелеві лаки, що додають нігтям насичений колір і глянець. І б'юті-редактори, і модниці тут же оцінили новинку. По-перше, за ідеальну форму пензлика з округленими краями по контуру кутикули. Вона прилягає до нігтя і акуратно фарбує його по всій довжині і боків. По-друге, за найкращі в світі відтінки червоного і їх різноманітність. У Будинку Christian Dior з 1949 року знають, яким має бути ідеальний червоний: лак відтінку Rouge 999 повторює колір першої помади Rouge Dior. І якщо червоний лак підходить для повсякденного носіння, то лаки Diorific для особливого випадку.
7. Аромат Chanel №5. Це найвідоміший аромат, який найкраще продається і який найбільше у світі охороняють. Хранителем формули №5 призначений штатний парфумер французького Будинку, Жак Польж. І хоча формула вже давно придумана, на Польжу лежить відповідальність, щоб парфум залишався рівно таким, як його задумала Габріель Шанель 1921 року. Всього в ароматі – близько 80 інгредієнтів. Багато з них відомі. Головні ноти Chanel №5 – жасмин і троянда центіфолія, що росте тільки на квіткових полях в Грассі. А весь урожай з цих полів довгостроково зарезервований для Chanel. Саме тому підробити аромат неможливо. На питання, чому парфум, якому ось уже сто років, досі такий популярний, Жак Польж відповідає: "Флакон, назва, абстрактний характер духів – все відіграє роль. Адже кожна жінка, коли описує №5, підбирає свої власні слова. І буде правою. У ньому є щось, що не можна означити. Незважаючи на свій очевидно квітковий характер, він не прив'язаний до якоїсь ноти або квітки. Кожна жінка може зробити його своїм особистим №5".
8. Туш Noir Couture Givenchy. Революційна розробка пензлик. Саме він робить погляд не просто широким, а панорамним. Потрійна сферична щіточка робить вії об'ємними біля коріння, а на кінцях подовжує їх. Одного шару досить, щоб погляд став виразнішим. Ця туш підходить для природного макіяжу. Вона встигла себе зарекомендувати і завдяки складу з бджолиним і мінеральним воском: перший дає вигин, а другий дає змогу щетинкам ковзати по віях і розділяти їх, рівномірно підлаштовуючи вію до вії.
9. Тональний крем Diorskin Star гучна прем'єра 2014 року, що послідувала за тим, як selfie стало словом 2013 року по версії Oxford Dictionaries. Це перший крем, розроблений спеціально для ідеальних селфі. Флюїд Diorskin Star працює як фотошоп згладжує пори, матує і підсвічує шкіру. Головні "інструменти", що дають такий ефект гламурної ретуші, мікросфери кремнію і пігменти-фільтри, які захоплюють і розсіюють світло і доводять сяйво до ідеалу. А щоб шкіра сяяла молодістю якомога довше, Diorskin Star насичений сонцезахисними фільтрами SPF 30.
10. Засоби по догляду Kenzoki схвалені б'юті-редакторами і актрисами за здатність впливати на емоційний і фізичний стан. У Kenzoki до вибору того чи іншого інгредієнта ставляться з врахуванням позиції аромакології науки, що вивчає вплив запахів на настрій людини. Абсолютно всі продукти цієї марки ласкаві, ароматні та створені на основі рослинної води з лотоса, рису, імбиру і сливи. Кожна лінія перетворює ритуал догляду в сеанс спа. Наприклад, лінія з білим лотосом розслабляє і заспокоює. Серія на основі рисової води дарує відчуття гармонії, розслаблення і знімає стрес, а імбирна лінія заряджає ейфорією. Kenzoki представлена ​​п'ятьма серіями: вибілюючою, антивіковою, відновлювальною, продуктами по догляду за тілом і засобами для щоденного догляду.

Популярне на VOGUE