Вірджіл Абло, креативний директор брендів Louis Vuitton і Off-White, створив арт-об'єкт під назвою Project Geländewagen, на що його надихнув Mercedes-Benz G-Class. Створили Project Geländewagen у співпраці з Горденом Вагенером — головним дизайнером німецького виробника автомобілів. Про це повідомляє WWD.
Project Geländewagen буде представлено в Діджитал-форматі 8 вересня 2020 року, а його копію виставлять на аукціон після релізу. Всі отримані кошти передадуть благодійним організаціям, які підтримують мистецтво і міжнародне творче співтовариство. Також, той, хто зробить найбільшу ставку, отримає можливість поспілкуватися з творцями роботи.
Абло описує співпрацю як "ідеальне шасі, щоб об'єднати ідеї сучасних художників про те, яким може бути майбутнє стилістично, в межах концептуального автомобільного дизайну".
Зі свого боку Вагенер зазначив, що проєкт знаменує об'єднання моди і мистецтва з автомобілебудуванням і розширює межі кожного відповідного творчого простору. "Mercedes-Benz сьогодні — це не просто виробник автомобілів класу люкс, це дизайнерський бренд і марка. Однією з головних причин нашої історії успіху є естетичність і унікальний стиль. Наступним кроком в просуванні дизайну Mercedes-Benz стала наша співпрацяз Вірджілом Абло. Ми налаштовані створити щось небачене раніше в обох наших сферах діяльності", — розповів Вагенер.
Нагадаємо, що Mercedes-Benz проводить понад 70 модних заходів на рік у 40 країнах. Як повідомляє віце-президент з маркетингу компанії Беттіна Фетцер, Mercedes-Benz продовжуватиме проводити покази і тижні моди в регіонах, які розвиваються, як у фізичному, так і в цифровому вигляді. Включно з такими містами, як Тбілісі і Мехіко. А також підтримувати початківців-дизайнерів з допомогою програми підтримки талантів.