Сережки — незамінна прикраса, яка може задати правильний тон і настрій усьому образу. Якщо в новому сезоні багато які бренди виявили стриманість щодо варіантів одягу, то в галузі прикрас узяли курс на максималізм. У центрі уваги опинилися: масивні сережки неправильної форми, ефектні кафи, одиничні варіанти, моделі, всипані бароковими перлами, і сережки з логотипами брендів. Vogue.ua. зібрав наймодніші сережки сезону весна-літо 2021.
Цієї весни дизайнери радять робити ставку на перли, за допомогою яких можна створити вишуканий і елегантний образ. Дизайнерка Сімон Роша відома своїми експериментами з перлами, які є візитівкою бренду. Цього сезону марка пропонує вибирати драматичні багатоярусні сережки-люстри. Тим часом Chanel запропонували романтичні сережки з рожевими камінцями й вишуканими перлинами, а Adeam оспівали складні моделі.
Цього сезону максималізм є одним з головних трендів. Acne Studios показали масивні сережки абстрактної й злегка текстурованої форми, подібні до жмаканої фольги, Vivienne Hu продемонстрували сережки-кільця неправильної форми, Patou запропонували прикраси перебільшених розмірів у бароковому стилі, а в Schiaparelli з’явилися великі позолочені сережки-пластини, ніби медалі у вухах.
Попри зростання попиту на мінімалістичне вбрання, у прикрасах дизайнери дотримуються іншого тренду. Сережки з фірмовими логотипами брендів — одна з актуальних тенденцій цієї весни. Культовий трикутний логотип Prada перетворили на сережку-цвяшок, а також підвісну прикрасу, обидві моделі були представлені або в мочці, або уздовж спіралі вуха. У Chanel логотип CC прикрасив витончені сережки, а в Dolce & Gabbana з’явилися золоті сережки, прикрашені мерехтливими каменями.
Асиметрія в прикрасах, як і раніше, популярна в новому сезоні весна-літо 2021. Одинична сережка, як головний представник цього сміливого тренду, на піку своєї популярності. Крім того, це ще й практична тенденція. Якщо ви втратили одну зі своєї улюбленої пари сережок, тепер можна носити її соло. Найкращі моносережки можна побачити в колекціях Fendi, No.21, Alberta Ferretti, Acne Studios і Valentino. Сильвія Вентуріні-Фенді представила одиничну прикрасу у формі грального кубика на тонкому ланцюжку, Альберта Ферретті прикрасила вухо сережкою з морськими мотивами, а Алессандро Дель Аква показав вечірній варіант з кристалами й перлами.
Цієї весни модно прикрашати не тільки мочки, а й усю поверхню вуха. З огляду на цю тенденцію, бренди показали ефектні кафи, подібні до обладунків, а також розкидали мініверсії прикрас уздовж вушної поверхні. Stella McCartney представили золоті кафи з перлинами, що повторюють вигини вуха, Vivetta зробили ставку на романтичну прикрасу з рослинною тематикою, а Alexander McQueen запропонували сережки з простих геометричних ліній.