Нові моделі лінії Big Bang One Click Sapphire швейцарської мануфактури Hublot повністю прозорі. Прозорий сапфіровий корпус представлений в трьох кольорах – безбарвному, блідо-блакитному і рожевому. Це – результат власної розробки мануфактури: щоб домогтися таких відтінків, в структуру сапфіра додають оксид алюмінію і титану (рожевий), і заліза (блакитний).
Домінанта кольору в годинниках – частина фірмового стилю Hublot. Тут до нього ставляться з увагою, характерною для модної індустрії, де вміють за допомогою кольору створити повністю новий образ. Hublot задали тренд на повністю чорні годинники, представивши Big Bang All Black (чорним в них було буквально все: корпус, циферблат, стрілки, індекси) 2006 року.
Два роки тому синхронно з модою на яскраві кольори запустили лінію Big Bang Pop Art, виконану в експресивних і насичених відтінках поп-арту. У новій лінійці Big Bang One Click Sapphire – за логікою тренду, однотонний тотал-лук. Знімні ремінці тон-в-тон з прозорого каучуку забезпечені запатентованою Hublot системою One Click, що дозволяє ці ремінці знімати за допомогою одного руху. Безель годинників, випущених трьома лімітованими серіями по 200 примірників кожна, прикрашені 42 діамантами.