Український бренд Kofta, відомий своїми схожими на арт-об'єкти аксесуарами зі шкіри, представив нову весняно-літню колекцію. Називається вона Mellow (у перекладі з англ. – стиглий, прим.ред.) І натхненна світом продуктів.

Костянтин Кофта, засновник марки, – майстер маскування. Його напівкруглий клатч практично не відрізнити від скибки кавуна, витягнуту сумку з яскраво-жовтої шкіри легко переплутати з бананом, а рюкзаки такі, ніби на спині висить насправді авокадо або волоський горіх. "Плід фрукта – це кінцевий пункт і результат досить тривалого процесу дозрівання, – розповідає дизайнер. – У ньому концентруються всі життєві сили рослини, і саме його насіння дарує подальше життя". Також у колекції є аксесуари у вигляді сиру, баклажанів і круасанів.