Gucci представили лімітовану колекцію сонцезахисних окулярів

Модні бренди намагаються впоратися з кризою, пропонуючи нові ідеї, щоб зацікавити своїх клієнтів. Gucci представили нову капсульну колекцію сонцезахисних окулярів, яку можна буде купити тільки онлайн на офіційному сайті бренду. Лімітована лінійка складається з трьох різних дизайнів, у кожному з яких представлено два цікаві відтінки. Кожна пара прикрашена масивними знімними ланцюжками, що закінчуються підвісками з логотипом бренду на кшталт сережок. Ексклюзивну капсульну колекцію випущено обмеженим тиражем — усього 100 одиниць кожної пари.

imageРекламна кампанія Gucci

Лімітована колекція складається з великих квадратних окулярів, вишуканого "метелика" й масивних авіаторів. Дужки на всіх моделях мають вигляд ланцюжка Endura Gold, на який кріпляться знімні ланцюжки із "сережками". Перша модель представлена ​​в товстій чорній оправі з перламутровими сережками й димчасто-рожевою лінзою. Ці ж окуляри є в ацетатній оправі відтінку зебри з яскравими рожевими лінзами. Авіатори показані також у двох інтерпретаціях: у чорній оправі з темними лінзами й у коричневій, подібній до деревини, із зеленими лінзами. В окулярів-метеликів представлена ​​тонка золота оправа з блідою коричневою лінзою й рожевими сережками, а також жовта лінза із чорними сережками.

Рекламна кампанія Gucci
Рекламна кампанія Gucci
Рекламна кампанія Gucci

Колекція має спеціальну упакову: рожевий оксамитовий і червоний футляри, а також червоний чохол для перевезення. На етикетці в чохлі зазначено, що ці сонцезахисні окуляри належать до обмеженої серії, створеної тільки для Gucci.com. Окуляри вже доступні для придбання з 30 квітня 2020 року.

Популярне на VOGUE