Коли в жовтні 2013 року в Hermès оголосили про майбутній випуск колекції велосипедів ручної роботи вартістю по 13 000 доларів, модний світ дещо здивувався. Але в старовинному модному Будинку й не думали жартувати, виявилося, що в Hermès украй всерйоз поставилися до свого нового девізу : "Спортивне життя!".
Однак, ще роком раніше – в 2012 – знаменитий виробник Moynat представив модель Malle Bicyclette за $ 33 000. У той же рік Dolce & Gabbana представили "леопардовий" велосипед вартістю 2 000 доларів, акція була одноразовою, але спроба вклиниться в спортивний світ – зарахована. Також вельми обмеженим тиражем випускали велосипеди в Chanel, Gucci і Fendi.
Як дотепно відзначили в аналітичному центрі Bloomberg Kyle Stock: "Роздрібна торгівля предметами розкоші – дика гра, а знайти нову категорію продуктів – це розумний спосіб вичавити більше продажів з заданого сегменту. Наприклад, почати продавати щось на кшталт велосипеда, а потім створити категорію "Аксесуари для велосипеда", наприклад, "Сумка-сідло і велосипедний насос" від Hermès вартістю 4 700 доларів, – зараз це, напевно, набагато простіше продати, ніж кашемірову шаль". Враховуючи те, що спортивна галузь росте, як на дріждях (навіть в Saint Laurent до шпильок прикрутили ролики), і гальмувати не має наміру, цілком можливо, що до сезонних колекцій багато брендів додадуть ще й повноцінні спортивні лінійки з боксерськими грушами й брендованими крокомірами.
Vogue.ua обрав 12 наймодніших дизайнерських велосипедів.
Читайте також: