Український бренд Ruslan Baginskiy продовжує завойовувати світ. Їхня нова перемога — поява його головних уборів у новому кліпі співачки Селени Гомес і корейської групи Blackpink, з багатомільйонною армією фанатів. За дві доби з моменту публікації в Youtube його подивилися більше 80 мільйонів людей.
На своїй сторінці у Facebook дизайнер Руслан Багінський розповів: "Як думаєте, на кого в Парижі реагують найголоснішими криками? Мадонна? Анна Вінтур? BLACKPINK. Довелося випити не один бокал розе, після того як нас майже знесли на іншу сторону вулиці — фанати влаштували слем, щоб зробити фотки з Джісу, Дженні, Розе та Лісою. В південнокорейської групи і чотирьох її солісток на 5 аккаунтів в Instagram 154 мільйони фолловерів. Сьогодні вийшов їхній кліп на спільний трек з Селеною Гомез 'Ice Cream', а значить, дві фуражки Ruslan Baginskiy зібрали 35 мільйонів переглядів за 7 годин. Check it out!".