Квіти на футлярах помади, квіти у відтінках косметики — креативні директори з макіяжу чекають весни з великим нетерпінням

Олів’є Ешодмезон, головний з макіяжу в Guerlain, цього сезону перевершив сподівання. Рожевий колір, красу якого він невпинно розкриває з року в рік, у 2020 підніс по-новому: витончені квіти японської вишні розпустилися на колекційних футлярах "ювелірної" помади Rouge G. Вона вийде у двох відтінках, а її стик удало прикрашений вирізаними квітами.
Ніколя Деженн, артдиректор з макіяжу Givenchy, колекцією Gardens зробив триб’ют саду Le Jonchet Manor, що належав Юберу де Жіванші.
Футляри оздоблені шкірою, прикрашеною ірисовими принтами, а сама блискуча помада містить поживну олію й віск, які невагомо лягають і чудово передають колір.
Лімітована компактна пудра вийшла у футлярі, обтягненому шкірою з квітковим принтом. Об’єкт жадання (і колекціонування).
Олівці для очей виходять у несподіваних квіткових відтінках з назвами Півонія, Ірис, Мак.
Ковпачок помади Chanel прикрашений камелією — улюбленою квіткою Мадемуазель. Помада поєднала в собі ультратонкі пігменти, олії мигдалю, сапанового дерева й жожоби, які розгладжують і захищають губи.