VOGUE UA CONFERENCE
search Created with Sketch.

Річ дня: сумка Kenzo

30 липня 2017

Всевидяче око в колекціях Kenzo з’явилось декілька років тому і стало найпопулярнішим принтом бренду, який в новому сезоні прикрасив собою ще й металізовані сумочки-бочечки. 

У 2013 році вийшла знаменита рекламна кампанія колекції бренду з очима усюди. У зйомці взяли участь Рінко Кікуті і модель Шон О’Прай. Для розробки ідеї креативні директори марки Керол Лім і Умберто Леон запросили творців журналу Toilet Paper Мауріціо Каттелан та Пьєрпаоло Феррарі. 

Kenzo, рекламна кампанія осінь-зима 2013/14

Після цього «очі» розплющились на сумках, світшотах, спідницях, пальтах і аксесуарах. Малюнок став настільки затребуваним, що його помістили навіть на останню парфумерну новинку модного Дому.

Читайте також:

Poster Girls: новая капсульная коллекция Prada 

Возвращение к истокам: новое видео Miu Miu

Модные марки · модели · Kenzo ·

Ще в розділі Бренд

Популярне