Річ дня: сумка Kenzo
Всевидяче око в колекціях Kenzo з’явилось декілька років тому і стало найпопулярнішим принтом бренду, який в новому сезоні прикрасив собою ще й металізовані сумочки-бочечки.
У 2013 році вийшла знаменита рекламна кампанія колекції бренду з очима усюди. У зйомці взяли участь Рінко Кікуті і модель Шон О’Прай. Для розробки ідеї креативні директори марки Керол Лім і Умберто Леон запросили творців журналу Toilet Paper Мауріціо Каттелан та Пьєрпаоло Феррарі.
Kenzo, рекламна кампанія осінь-зима 2013/14
Після цього "очі" розплющились на сумках, світшотах, спідницях, пальтах і аксесуарах. Малюнок став настільки затребуваним, що його помістили навіть на останню парфумерну новинку модного Дому.
Читайте також: