До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Механічна любов: нова круїзна колекція Jean Gritsfeldt

Жан Гріцфельдт представив рекламну кампанію до нової круїзної колекції The Mechanism of Love, яку вперше показав цього літа в Одесі в рамках Holiday Fashion Week.

Її головна ідея – показати взаємини молодих людей через призму сучасного світу. Дизайнер звертає увагу на рідкість щирих почуттів, самозакоханість та безвідповідальність нашого часу. В колекції представлені олімпійки, футболки та спортивні поло зразка 1990-х років. Завершальним акцентом стали купальники з прозорими вставками, різнокольорові лелітки та яскраві принти, як у чоловічій, так і в жіночій частинах колекції.

Реклама

<b>Круизная коллекция "The Mechanism of love"</b>

Читайте також:

Таємні знаки: лукбук Lake Studio осінь-зима 2017/18

Чим запам’ятався Odessa Holiday Fashion Week

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.