VOGUE UA CONFERENCE
search Created with Sketch.

Від зміни місць: де покажуть нові колекції українських дизайнерів

01 вересня 2017

Розвиток української модної індустрії сьогодні нагадує броунівський рух - хаотичний і непередбачений. Частина брендів, що вже заслужили визнання тут, активно беруть участь в зарубіжних тижнях моди, а інші, навпаки, роблять ставку на локальні проекти. Vogue.ua дізнався про причини такої поведінки.

Bevza

Напередодні старту нового модного сезону в Україні однією з головних новин стала участь українського бренду Bevza в нью-йоркському Тижні моди. Марка існує вже 11 років і, за словами її засновниці Світлани Бевзи, настав час рухатися далі. Останні кілька сезонів Бевза показувала колекції в рамках Mercedes-Benz Tbilisi Fashion Week і цей досвід спонукав її до більш активної роботи на інших ринках. "Нью-Йорк ми вибрали з кількох причин. По-перше, нам це підказала статистика продажів і аналітика соціальних мереж - для нас самих стала подивом кількість замовлень і фоловерів зі США, по-друге, мінімалістична естетика бренду ідеально поєднується з настроєм Нью-Йорка і по-третє, цей Тиждень моди відкриває так звану "велику четвірку" і нам важливо якомога швидше показати колекцію пресі та байєрам, - коментує Світлана Бевза. - Також у Нью-Йорку у нас буде працювати шоу-рум і після ми відправимося до Парижа, де також в форматі шоу-руму покажемо колекцію вже європейським байєрам". Пройде показ Bevza 10 вересня в 21.00 за київським часом.

Анонс показу Bevza в Нью-Йорку
Litkovskaya

Активно рухатися на Захід вирішила в цьому сезоні й Лілія Літковська. В рамках Ukrainian Fashion Week вона проведе лишень закриту презентацію для місцевої й зарубіжної преси, яка в цей час буде в Києві, а основні сили будуть кинуті на презентацію під час Тижня моди в Парижі. Марка поки не розкриває деталі, але вибір місця й часу демонструє її вектор розвитку більш ніж красномовно.

Litkovskaya осінь-зима 2016/2017
BEKh

До списку дизайнерів, які показ в Україні проміняли на міжнародну презентацію, також додалася Маша Бех. Своє рішення вона пояснює так: "Бренд BEKh в новому сезоні переходить на роботу з італійським виробництвом і нам краще показати нову колекцію в Мілані. Мені здається, що для вже сформованих брендів - цей крок абсолютно логічний, всі хочуть рухатися далі і завойовувати нові горизонти".

BEKh весна-лето 2017
Paskal

Однак існує серед місцевих дизайнерів і зворотна тенденція - після кількох успішних сезонів на Заході деякі повертаються назад. Наприклад, бренд Paskal, постійний учасник Paris Fashion Week, цього літа вперше за довгий час показав колекцію в Україні - в рамках Holiday Fashion Week Юлія Паскаль представила круїзну колекцію в Одесі, а на початку вересня її нову роботу вже побачить Київ. В рамках One Day Project Паскаль покаже колекцію сезону весна-літо 2018, а потім повезе її до Парижа. Під час свого перебування в Одесі дизайнер розповідала, що попри чималі досягнення за кордоном, бренд практично невідомий в Україні і настав час це змінювати.

Показ Paskal в Одессе
Drag & Drop

Знайомити закордонну пресу з власними колекціями в Києві в новому сезоні вирішили й учасники платформи One Day Project, в рамках якої колекції показують Anton Beliskiy, Drag & Drop, Masha Reva, Zirochka, Paskal, RCR Khomenko, Yulia Yefimtchuk +. Дизайнери Drag & Drop Аня і Юля Граждан коментують: "Після першого київського One Day Project і презентації в Парижі ми зрозуміли, що перебуваючи тут, в Україні, нам легше привернути до себе увагу міжнародної преси, ніж тим, хто живе і працює в Європі. Для всього світу ми, як і раніше, є екзотикою, й наше минуле - це те, що робить нас цікавими. Рано чи пізно ажіотаж навколо моди Східного Блоку й пострадянської естетики вичерпається, це вже відбувається". Підтверджує слова дизайнерів і список заявленої преси. Висвітлювати One Day Project до Києва в цьому році приїдуть журналісти 032C, i-D, Vogue, Dazed & Confused.

Drag&Drop весна-літо 2017

Читайте також:

Образ дня: Ферґі в сукні українського бренда elenareva

BEVZA · LITKOVSKAYA · Украинские дизайнеры ·

Ще в розділі Бренд

Популярне