VOGUE UA CONFERENCE
search Created with Sketch.

Хіп-хоп від Marc Jacobs: рекламна кампанія осінь-зима 2017/18

07 серпня 2017

Марк Джейкобс не тільки спростував чутки про те, що збирається покинути свій сласний модний Будинок, але й представив нову рекламну кампанію у співпраці з головним редактором журналу Love Кеті Гранд. Девід Г'юз сфотографував Алек Век, Наталі Вестлінг, Кару Тейлор, Кікі Віллемс, Слік Вудс і Ханну Габі Одиеле в образах зухвалих дівчатз району Бронкс зразка 1983 року. Велетенські капелюхи, вельвет, «козине» хутро, золоті ланцюги і перстені, широкі декоративні коміри – словом, «не погрожуй Південному Централу...», тільки по нью-йоркськи. Хіп-хоп стилістику підтримали Гвідо Палау (зачіски) і Дайан Кендал (макіяж). 

Читайте також: 

Кристаллы - главное украшение наступающей осени​ 

20 оригінальних пар взуття для веселого весілля

рекламная кампания · Marc Jacobs · Рекламная кампания осень 2017/18 · Love · Кэти Гранд · Тенденции осень-зима 2017/2018 ·

Ще в розділі Бренд

Популярне