До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Голос вулиць: відеокампейн Marc Jacobs осінь-зима 2017/2018

Лютневе шоу Marc Jacobs стало однією з найяскравіших подій на Тижні моди в Нью-Йорку – дизайнер тоді вивів моделей на вулицю, а шанувальникам без слів розповів історію хіп-хопа. Продовжив свою розповідь Джейкобс і в новій рекламній кампанії, в якій знялися Наталі Вестлінг, Алек Век та Ханна Габі Оділь.

В об'єктиві фотографа Девіда Г'юза дівчата приміряють панами й величезні бейсболки, які, звичайно ж, вдягнені козирком назад на їхніх шиях висять не менш виразні ланцюги, а під об'ємними парками заледве можна помітити міні-сукні. Аксесуарна лінія колекції представлена чобітьми з широкою халявою, масивними сонцезахисними окулярами і місткими сумками-шоперами.

Реклама

Читайте також:

Юна Кейт Мосс у рекламі Calvin Klein Obsessed

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.