До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Аромат дня: Kenzo World

В Україну приїхав World – аромат, яким Kenzo зрушує звичні уявлення про парфюмерію та розповідає про зв'язок мистецтва й краси.

Аромат Kenzo World

Око в обрамленні задерикуватих вій. Зіниця переливається і виблискує. Вигляд – футуристичний та кумедний. Тут щось від Далі, щось від постімпресіоністів, щось – із fashion. Тобто абсолютно точно відомо, що саме. Око – не не лише знамените всевидяче око, символ масонської ложі та знак, розміщений на доларових банкнотах.Це ще й it-код Будинку Kenzo. Повернути його до життя вирішили креативні директори Умберто Леон та Керол Лім – і випустили колекцію в 2013 з принтами у вигляді кумедних очей. Потім очі "брали участь" у рекламних кампаніях марки, а потім якось так склалося, що вони послугували обрамленням для нового аромату.

Реклама
Рекламна кампанія аромату Kenzo World

Композицію, замішану на нотах пишних рожевих півоній, єгипетського жасмину і сухого деревного амброксану вигадав паризький ніс, зірка парфумерного світу Франсіс Куркджан. Ніби цього було мало – оскарівський лауреат (це він зняв "Бути Джоном Малковичем") став режисером приголомшливого кліпу. В ньому молода актриса і танцівниця Маргарет Куеллі танцює, як одержима, руйнуючи звичні уявлення про сексуальність, свободу й самовираження. Кліп зібрав майже сім мільйонів переглядів – і ввійшов в історію вірусної реклами.

Це ще не все. Кришка флакона – оксамитова на дотик і нагадує про знамениту сумку Kenzo Kalifornia. На флаконі є напис, зроблений шрифтом Брайля – для людей з вадами зору та незрячих. Це важливий і значимий жест: красу і моду можна відчувати.

Більше краси – в Instagram Vogueua_beauty

Читайте також:

11 нішевих парфумерних новинок літа

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.