До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Glitz & Glam: нова колекція макіяжу Кім Кардаш'ян

Кім Кардаш'ян не приховує своєї любові до трьох ключових аспектів у її житті – великої родини, бізнес-імперії і матової помади. Але навіть королева матового фінішу не встояла перед привабливим блиском у новорічну ніч. Кардаш'ян запустила нову святкову та мерехтливу колекцію косметики під назвою Glitz & Glam.

косметика Ким КардашьянКім Кардаш'ян у рекламній кампанії Glitz & Glam

Лінію склали безліч продуктів для обличчя і тіла, які повністю відповідають назві колекції. Так, блиски для губ Glitz & Glam Glos представлені в трьох відтінках: Black Cherry, Nude 4 і Gold Sparkle, кожен з них доступний окремо за $18 або у вигляді тріо, вартістю $42. Палітра тіней Glitz & Glam Eyeshadow включає шість відтінків: Moonlight Glow, металічний білий з золотистим відливом; Icicle, крижане срібло; North Star, мерехтливе медове золото; Clove, нейтрально-коричневого кольору; Crushed Cranberry, матовий сливовий з пурпуровим блиском; Black Ice, матовий чорний з золотистим блиском.

Реклама

Glitz & Glam створена для того, щоб сяяти на новорічній вечірці або зробити подарунок подрузі, мамі чи сестрі. Одними з найбільш мерехтливих продуктів колекції є шимери для тіла: Rose Gold editions of Perfecting Body Shimmer і Shimmer Powder for Face & Body. "Перлини з високою дзеркальною здатністю випромінюють максимальне сяйво, а зволожувальні інгредієнти забезпечують здоровий, тривалий і сяйний фініш", – сказала Кім Кардаш'ян.

Рекламна кампанія косметики Glitz & Glam
Рекламна кампанія Glitz & Glam

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.