До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Згадати все: Helmut Lang весна-літо 2018

Коли редактор журналу Dazed & Сonfused Ізабелла Берлі вирішила відродити бренд і запросила зробити колекцію Олівера Шейна, цей показ автоматично потрапив до списку найбільш очікуваних сезону. І справа не лише в неймовірній популярності стилістики 90-х років, Helmut Lang по-справжньому легендарний бренд, а в часи тотальної кризи модних ідей, філософія та дизайн Ланга стають особливо актуальними.

Helmut Lang весна-літо 2018

Завдяки повторюваним циклам у моді, жодного іншого дизайнера минулого так не цитували останніх двох сезонів, як Ланга, а переосмислення його робіт робить оригінали більш цінними.

Реклама
Helmut Lang весна-літо 2018

"Понад усе мені подобалося те, що Ланг уже зробив усе, що тобі потрібно. І решта роботи була побудована на якійсь фетишистській ідеї, – прокоментував колекцію Олівер, – а я просто хотів повернути атмосферу чуттєвості". Він сказав, що бачить це як деяке відволікання від надто політизованого сучасного життя.

Helmut Lang весна-літо 2018

"Зараз дуже важливо повернути справжній авторитет Helmut Lang", – сказала Ізабелла Берлі цього літа. Колекція Олівера Шейна, що відроджує Будинок, побудована навколо асиметричних гіганських бюстгалтерів, дворівневих спідниць та суконь, а також жакетів та штанів складного крою. Додаткове фетиш-наповнення несли підв'язки, ремені і джгути. Словом, колекція вийшла в дусі нового мінімалізму з великою порцією BDSM.

Helmut Lang весна-літо 2018

Читайте також:

Адреналін: Fenty x Puma весна-літо 2018

Танцы минус: Opening Ceremony весна-лето 2018​

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.