До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Відродження легенди: Джорджія Мей Джаггер у кампейні Fiorucci

Сімдесяті повертаються разом з італійським брендом Fiorucci – одним з ключових будинків моди десятиліття. Обличчям весняно-літньої колекції стала модель Джорджія Мей Джаггер, яка приміряла в кампейні зухвалий ретро-образ.

Джорджія позує в обрізаних майках, джинсах металічного відтінку та босоніжках на платформі. Фотографії цієї рекламної кампанії максимально наближені до оригінальних знімків Fiorucci 1970-х років.

Реклама

Нагадуємо, що бренд Fiorucci заснував Елліо Фіоруччі у 1967 році. Він народився у Мілані, в віці 27 років отримав спадок від батька й на ці гроші відкрив магазин, де продавав футболки й джинси британських дизайнерів, а також одяг власного виробництва. Компанія досить швидко розвивалася і навіть відкрила магазини у США, Азії та Європі. У США бренд Фьоруччі, відомий як Daytime studio 54, вабив законодавців моди від Енді Воргола до молодої Мадонни. Але, на жаль, після 1981 року справи у компанії пішли погано й Benetton викупила частину її акцій. У 2015 році Елліо Фіоруччі помер у своєму будинку в Мілані. За місяць до його смерті компанію продали Дженні та Стефану Шаферам, які заснували мережу магазинів Knickerbox. Новий магазин Fiorucci відкриється у лондонському Soho у вересні 2017.

Читать також:

Вне возраста: Ева Герцигова – новое лицо Roberto Cavalli

Необычный аксессуар в новой рекламной кампании Dsquared2

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.