Тиждень моди в Мілані: Moschino, No.21 і Alberta Ferretti
Музи минулих років – відмінний матеріал для безлічі колекцій. І, як правило, період від 1940-х до 1980-х особливо часто цитується сучасними дизайнерами. Vogue.ua вибрав три колекції, в яких "історичні довідки" переосмислені найцікавіше.
Якщо вже після першого виходу на подіум Кайї Гербер здалося, що її образ натхненний Джеккі Кеннеді, значить дизайнер Будинку Джеремі Скотт потрапив точно в ціль. Відправною точкою при підготовці до колекції стала, як не дивно, справжня теорія змови, згідно з якою президент Кеннеді розповів Мерилін Монро про те, що інопланетяни існують, і актриса збиралася піти з цією історією до журналістів. Скотт нафантазував далі і вирішив, що головним інопланетянином була Джеккі, яка замітала сліди, прибравши і президента, і Монро.
У колекції абсолютно чітко простежувалися цитати з гардеробів обох знаменитих жінок і улюблениць Америки. Строгі костюми в дусі 1960-х років і капелюшки-таблетки, маленькі рукавички і крихітні сумочки, глухі сукні-футляри і короткі жакети навіяні образом Джеккі. Розкішні декольтовані сукні, розшиті мільйонами блискучих кристалів, рухливі шлейфи та високі рукавички – уклін в бік Монро. Щоправда, іноді гри з перуками створювали враження, що дві ці легендарні жінки періодично мінялися тілами, як справжні інопланетянки.
Весь показ можна побачити тут.
На подіумі в Алессандро дель Аква струнким кроком йшли не інопланетянки з минулого, а стійкі олов'яні солдатики. Повоєнний мажор настільки захопив дизайнера, що вся колекція була побудована на військовій уніформі. Форменні кашкети і вовняні штани з лампасами з блискучих ланцюгів, зачіски і силует спідниць і жакетів в суворій до кількості тканин стилістиці 1940-х років, сорочки, немов зшиті зі старих пледів, і шовкові комбінації, що вигулькують з-під сірих жилетів, які в ті ж роки модні дівчата намагалися видавати за вечірні сукні.
No.21 осінь-зима 2018/2019
Весь показ можна побачити тут.
Цілий десант знаменитих дівчат висадився на подіум шоу Alberta Ferretti. Кайя Гербер, Едіта Вілкевічуте, Белла і Джіджі Хадід дефілювали навколо величезної алюмінієвої скульптури Лоренцо Квінна – підвішеної оголеної жінки. Таким чином Ферретті вирішила продемонструвати свій погляд на жіночу силу сьогодні. "Жінки змінилися, і мода повинна говорити по-іншому. Ми повинні проявляти свою особистість", – розповіла дизайнер. Нову жіночу натуру в Alberta Ferretti бачать в силуеті 1980-х років – широкі плечі і тонка талія, металевий декор і багато шкіри, золота патина і наряди, що більше нагадують броню. Схоже, від ніжних романтичних суконь Будинку залишаються тільки спогади.
Увесь показ можна побачити тут.