До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Легкі на підйом: Дмитро Євенко про успіх пуховиків Ienki Ienki

Через рік після запуску марки Ienki Ienki її творець Дмитро Євенко опинився в списку 500 впливових людей світу моди видання The Business of Fashion, а одяг бренду – в сотні магазинів по всьому світу.

"Зараз мені цікаво займатися брендом одягу. Це нове для мене", – говорить засновник марки Ienki Ienki і керуючий партнер Asthik Group Дмитро Євенко. У минулому байєр з багаторічним досвідом роботи, він створив марку рік тому, вчасно помітивши порожню нішу на ринку. Першу колекцію приурочив до запуску київського ЦУМу, щоб "протестувати" куртки в форматі великого магазину. Але популярність його дуті куртки життєрадісних кольорів здобули в Instagram. Стрічка поповнювалася новими фотографіями дівчат, що поєднували моделі Michelin і Dunlop як з човниками і костюмами Balenciaga, так і з недільним casual. До моменту презентації в магазині про Ienki Ienki вже знали: на неї прийшли виряджені в пух шанувальники марки. Зараз бренд розвивається "швидше, ніж в геометричній прогресії" і не раз уже відмовляв магазинам, що хотіли його представляти, – вибирали кращих. Список вийшов зразково-показовим: американський Barneys, англійські Browns і Selfridges, китайський Lane Crawford, сеульський 10 Corso Como, європейські mytheresa.com, Le Bon Marché і Excelsior.

Реклама

"Тканина і фурнітура – не українські. На жаль, нічого підходящого за якістю в країні не виробляється", – каже Дмитро. Решта – місцевий продукт: як гусячий пух, так і весь креатив Ienki Ienki. Під запуск першої колекції художниця Маша Шубіна зробила серію робіт в стилі зимового БДСМ: Снігуронька підвішувала сніговика на ялинку в бандажній сібарі. Для презентації в ЦУМі художниця Love Curly придумала робота-інсталяцію для селфі. До майбутньої колекції ми готуємо новий творчий проект-інтерпретацію персонажа Ienki. "У нас багато талановитих хлопців, з якими можна робити цікаві проекти – і рекламу, і принти. Потенціал великий".

Але головна творчість в Ienki Ienki – це самі куртки, надлегкі й теплі, з якісними швейцарськими блискавками Riri. "Цього літа їздив на виробництво: все хотіли познайомитися зі мною, божевільним, який закуповує величезними тиражами їхні блискавки. Блискавки коштують 35 євро в закупці, це космічна ціна. Але для мене важливі деталі". Ці деталі відчуваєш, варто лише приміряти пуховик. У нього зручна застібка, підкладка з тонкої м'якої бавовни і продуманий крій. Річ не втрачає форму і має гарний вигляд і наглухо застебнутою, і недбало накинутою на плечі.

Назва бренду пов'язана з прізвищем Дмитра Євенка, яка походить від назви сибірського народу "евенки". Про суворі кліматичні широти в новій колекції нагадує блискуча поверхня курток відтінків північного сяйва – водонепроникну металізовану тканину спеціально розробили на італійській фабриці. "Я з самого початку думав про те, як повинен виглядати рейл з одягом, щоб і байєру, і пересічному покупцеві захотілося підійти і купити її. Нове повинне бути чимось зрозумілим, ідея повинна зчитуватися без пояснень, – розповідає Дмитро про те, як створювалися перші моделі курток. – Потім була робота над самим продуктом: якої він повинен бути форми, як його можна буде стилізувати, які функції він може виконувати. Я розумів, що поруч з куртками Ienki Ienki будуть продаватися Off-White і Balenciaga".

Текст: Тетяна Соловей

Фото: Stephan Lisowski

Стиль: Nadiia Shapoval

Читайте також:

Розмови про космос: Антон Шнайдер

Показ Erdem x H&M в Лос-Анджелесі

І пух, і пір'я: 20 ідеальних коротких пуховиків

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.